2009. március 31., kedd

Csatorna, szennyvíz

elkészült nagy vonalakban, a jövő héten készül felrakni Huni, ma kint jártunk, megbeszéltük a részleteket, első két évben most már fényes marad, aztán amikor az idő vasfoga kikezdi egy kicsit, akkor lefessük barnára.
az emésztőn is nagyon gondolkozunk, lehet, hogy olcsóbb - vagy ugyanannyiba - meg lehetne egy kis tisztítóberendezést kapni, ugyanis a községi kanalizálás még néhány évig biztosan nem indul be.
ha valakinek van ilyen szennyvíztisztítója, vagy ismer valakit akinek van, akkor irjatok egy elérhetőséget, nagyon fontos lenne, mihamarabb dönteni kell.

2 megjegyzés:

aJozsef írta...

Nád-gyökérzónás szennyvíztisztításon nem gondolkodtatok? Állítólag kis méretben is működik. Én szinte megcsináltam.

PP írta...

:)
én is így voltam, szinte megcsináltam, de aztán arra gondoltam, mivel az egész telek csak 10 ár, és a ház is középen elég sokat elfoglal, nem fogom az udvar lapos részét lefoglalni ezzel. A legutolsó változat a Romstaltól veszek egy tisztító állomást és azt szerelem be. elég nagy befektetés, de remélem 10 évig nem lesz a szennyvízzel gondom. és ezeknek olcsó a fenntartása, egy szennyvíz szippantás Udvarhelyen kb 300 lej, amiből évente ha jól megcsináltad a rendszert legalább kettőt kell rendelni (emésztőgödör esetén)... úgyhogy